Tårtan är bestämd

Hallå i sommarvärmen (ÄNTLIGEN!)!
 
Vilket toppenväder alltså! I love it! Ni kommer aldrig höra mig gnälla över värme, för den kommer så jädra sällan hit. Tål inte när folk klagar jämt, när vi fan har vinter i princip året om. Först klagar folk över mulet och kallt och så fort det blir värme, så håller dom på att dö. Näe, skärpning nu, gå in om det inte passar.
 
Jag jobbar dock varje dag, men jag hann bada igår och det var ju supervarmt i vattnet. Jag tror dock jag blir utan bad idag, för jag jobbar kvällen och kommer efter halv sju. Kanske ett kvällsdopp om Patrik orkar?
 
I måndags träffade vi kvinnan som ska göra vår bröllopstårta! Det gick jättefort, men inte mig emot. Vi skrev bara ett papper och kom överens om hur tårtan skulle se ut. Sedan fick vi med en kartong full med mousse-smaker till tårtans innehåll. Så, på kvällen hade vi tårtsmakning och kom överens om vad vi ville ha. En till punkt avprickad, känns jätteskönt!
 
Nu är det bara att träffa vigselförrättaren och festfixarna kvar, sedan kör vi igång med körschema, sittplatser och lite annat kul. Som tur är, så har jag redan allt klart i mitt huvud, så det ska bara ner på papper och informeras. Just det, det ska ju bokas partytält också.
 
Jamen, ha en jättebra dag idag och bada åt mig med!
 
Hehe, gissa vilka smaker vi tog?

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2014-07-09 12:37:36

Hallon och vitchoklad!!!! I hope! ;P

Svar: Höhöhö
Lillaste


Publiceras ej