Low carb-käk

Hej hej!
 
Det är faktiskt lite bättre i axeln idag, känns lovande. Jag ska ner och köra lite spinning sen, så ska försöka att inte luta mig så mycket mot styret.
 
En annan grej jag ska prova under sommaren är lite low carb-käk, skippa kolisarna så kanske jag kan tappa ett kilo iaf. Patrik ska prova han också, vi får se om vi står ut. Men utan pärer och pasta är ju inga problem. Sen måste jag verkligen dra ner på mina portioner, fan man äter som en hel karl.
 
Jag har bakat ett bröd med endast 2,3 g kolhydrater och det luktar nå jävulskt gott. Det ska bli spännande att prova. Sen måste jag bara försöka få i mig lite mellis under dagarna. Ja, det är väl tanken iaf, en annan är ju så jävla svag när det kommer till frestelser, man skäms ju. 
 
Gluten- och laktosfritt bröd på g.
 Sådär blev det. Ska provas imorgon.
 

Kommentarer


Publiceras ej