Yes, I did it!

Hoho!
 
Jag har haft en sådan skön dag idag!
Fick äntligen åka till frisören och fixa mitt hår, som vuxit som ogräs under jul (inte mig emot). Denna gång körde vi på en naturlig ombré med ljusa toppar och mörk botten. Jag tycker det blev jättesnyggt! Jag berättade för Lina (min frisör) att jag och Patan ska gifta oss och att jag ville att dom skulle fixa mitt hår och make-up till bröllopet. Det ville hon såklart, så nu har jag bokat in det. Det ska bli sååå kul att få gå dit och göra konsultationen till sommaren och få visa mina idéer inför den stora dagen. Hihihi!
 
Efter besöket på salongen, så gick jag in till stan och hämtade ut våra ringar som äntligen blivit färdiga. Dom passade perfekt! Jag var lite orolig över att jag tagit en för liten storlek, men den passar verkligen kanon!
 
Sedan åkte jag med min boss och mötte upp våra kompisar på Etic och så körde vi ett hårt cardio-pass. Fy farao, vad slut man blev! Sjukt skönt, så nu ska vi verkligen gaska upp oss och bli tränade igen. Har fått så ont i ryggen på senare tid, så nu måste jag verkligen börja ta hand om gammkroppen.
 
Näe, nu ska jag käka något, blev plötsligen svinhungrig!
 
Här har ni före- och efterbilder på mitt hår, men det är lite ljusare i verkligheten. :) (Bild lånad av Salong Barock's instagram)
 

Kommentarer

Postat av: MAMMA DIN, Ingela Nordström, Bandsjön,Timrå

Publicerad 2014-01-21 21:36:04

Snyggt. Kanske om du toktränar så blir du slut och somnar som en stock :-)

Svar: Det var lite så jag tänkte. ;P Träna, plugga, jobba och sen måste jag ju vara trött?!
Lillaste

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-01-21 21:57:53

Vart ju sketabra det där!

Svar: Ja, jag gillart skarpt! ;P
Lillaste

Postat av: Issa

Publicerad 2014-01-21 22:09:01

Fräscht!

Svar: Fanx my pretty friend! :P
Lillaste

Postat av: Angie

Publicerad 2014-01-22 12:34:41

Schnyyyyggt!! :)
Nu måste ni väl ha bokat klart allt inför bröllopet? Ni ligger fasen långt före än va jag o Jonas gjorde vid den här tiden ;P

Svar: Ja, nu är nästan allt bokat. Det är floristen kvar, sen typ om vi ska ha någon som sjunger på vigseln. Men sen så är det bara smågrejerna kvar. :) Känns bra!
Lillaste


Publiceras ej