Insomnia... Go fuck yourself!

Tjenis!
 
I got a big problem! Min fucking insomnia! Jag har alltid haft problem med att somna när jag börjar tidigt på mornarna, men nu har det eskalerat. Jag funderar sjukt hårt på att fixa insomningstabletter. I ca två veckor har jag sovit 2-3 timmar varje natt och igårnatt sov jag noll timmar... Alltså vafan! Men jag var så sjukt utmattad av allt icke-sovande igårkväll, så jag somnade i tid och sov faktiskt åtta timmar, det var såååå skönt. Trött som ett arsle när jag skulle kliva upp dock. Men jag har ju uppenbarligen någon slags spärr i huvudet, som jag inte vet hur jag ska bli av med? Hur ska jag lyckas varva ner och somna? Jag är alltid trött när jag går och lägger mig, men jag kan ändå inte somna.
 
Patan han kan typ tänka att han ska somna, sen somnar han direkt. Hur fan då?! Han säger "Tänk på svart"... Ooookej? Jag tänker svart, svart, svart... Men det slutar alltid med att mitt huvud skriker "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHHH"
Fattar inte?!
 
Så alla ni som har liknande problem, hilfe!
 
Less, nå jävulskt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-01-19 22:34:43

Jag tänker exakt som Patrik! Men du har du testat att börja ha exakt samma rutiner varje kväll. Det ska tydligen hjälpa hjärnan att förstå: nu är det daga att sova. Tex ta på dig samma sovtröja varje kväll. Dricka ett glas vatten varje kväll eller vad som helt som är en rutin dessutom ingen data/telefon-användning två timmar innan sovdags! Tv är okej. När man väl ligger till säng kan man testa spänna hela kroppen, kroppsdel för kroppsdel. "Jag slappnar av i mina ben och fötter, mina ben och fötter är helt avslappnande" osv. Lycka till! God natt sov gott! Jo onanera är ju också bra avslappning ;)

Svar: Men MIKKAAA! Hahahahhaa!Brukar läsa en bok innan, inte alltid dock. Hm, ja måste ju prova iaf... Men tror det sitter djupare än rutiner. Tror det är något med stress inför det jag ska göra dagen efter, eller liknande. Men jag kan inte svara på varför jag även varit såhär när jag varit ledig.
Lillaste

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-20 17:36:10

Svårt men råden är att inte ha några intryck att smälta, alltså avslappning inge data tele eller skism mä sambo/fästman :-) Sen är det sagt att inte ligga kvar i sängen gå o lägg dig på soffa läs en bok eller glo på tv. Räkna framåt o bakåt och glöm inte att räkna annars får du börja om drick en kopp te 3 timmar innan du ska sova! Sist men inte minst men ingen bra lösning, sömnpiller :-(

Svar: Hej anonym! ;PJa, jag ska verkligen prova med avslappningen... Dock har jag svårt att somna eller bli trött av tv, har aldrig somnat till tv om det inte är typ på dagen, efter jobbet då man redan är trött. Men böcker blir jag trött av efter ett tag. Jag räknade senast... men såklart så glömde jag bort att räkna efter ett tag och då började mitt huvve skrika igen. Ja, om inte något funkar, måste jag nog gå till farbror doktorn.
Lillaste

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-20 20:05:33

Anonym, jag är din mor!!;-)


Publiceras ej