Bröllopstårtan

Tjenis!
 
Det bara fortsätter att snöa...
 
Idag har jag sovit ut, somnade rätt tidigt igår och vaknade rätt sent. Så det var skönt, trots att jag har en jobbig huvudvärk just nu. Jag ska hem till mojjan idag och äta lite mat och träffa Sven-Ivan, min farbror. Det blir kul!
 
Just det, idag så bokade vi konditorn som ska göra vår bröllopstårta! Henne ska vi träffa i sommar, för att bestämma smak och hur den ska se ut, spännandeeee! Vad finns kvar på bokningslistan nu då? Hmm, det är floristen, om vi vill ha någon som ska sjunga på vigseln och frisören. Tror jag... Haha!
 
Näe, nu ska jag ta och äta något och sedan hoppa i duschen.
Hej så länge!
 
Bild lånad av Linda Lomelino
 Bild lånad från Google, vet ej vems

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-01-16 13:58:55

Jag känner en florist eller två rättare sagt =) en som jobbar på blomsterlandet!

En av dem är nyutexaminerad och gör säkert för en billigare peng =)

Svar: Aha, jamen då vill jag gärna veta vilka dom är. :) Kul!
Lillaste

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-16 14:33:49

Va faan, jag är ganska bra på att sjunga om jag får säga det själv. Och ni behöver inte betala heller!! :-D Och fläta håret ditt har jag gjort sen du va liten ju Mor din!

Svar: Hehe, ja men jag skriver upp dig på solist-listan mamma! ;P Ja, det är ju sant det du säg! :D
Lillaste

Postat av: Angen

Publicerad 2014-01-16 15:37:18

Jag kan sjunga opera! Medtag hörselkåpor!

Svar: Kung! :D
Lillaste


Publiceras ej