Math, not my cup of tea

Halloj!
 
Oj, vad veckan har gått fort alltså!
 
Idag slutade jag tidigt från jobbet, så jag tog en sväng in på Birsta för att hitta papper till våra inbjudningar...
Rena rama djungeln! Jag letade på Panduro först, men dom hade såklart slut på vita papper... Så jag gick vidare till Akademibokhandeln, där hade dom vita papper! MEN, då hade dom inte tillräckligt många ark, så jag blev tvungen att åka därifrån tomhänt. När jag kom hem, berättade jag för min blivande, att det inte fanns så många papper som vi behövde, till alla våra inbjudna... Då säger Patan att jag har räknat fel! Jag kan ju inte köpa exakt så många papper som vi har inbjudna, dom är ju i par dom flesta! Hahaha, jag orkar inte med mig själv och min matematik. Så nu ska jag tillbaka imorgon och köpa rätt antal papper, som faktiskt finns!
 
Ikväll har jag varit produktiv och pluggat klart en kurs, så nu ska den skickas in imorgon, känns skööönt! Så, nu kör vi på ny kurs igen.
 
Jaja, hörs då!
 
Här har ni en pågående moodboard, som jag pysslat på ikväll.
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-02-21 09:11:05

Haha, roliga du! Jag hade dock kunnat gjort exakt samma sak!

Postat av: Angie

Publicerad 2014-02-21 21:22:43

Hahaha, du är ju gullig du :D Det skulle ju va ganska kul om alla skulle få varsitt :))

Svar: Då skulle det ha blivit pinigt!
Lillaste


Publiceras ej