Bröllopsfix deluxe

Hej hej!
 
Jag önskar jag var liiite duktigare på att uppdatera här. Jag vill ju skriva ner allt vi gör inför bröllopet, så jag har något att gå tillbaka i och läsa. Jaja, det blir som det blir.
 
Just nu är det fullt upp måste jag säga. Vi håller på med massor med pyssel, handlar saker hit och dit. Sedan måste vi lära oss dansa, vi är verkligen odugliga. Men alla viktiga saker är nu inhandlade, så ett bröllop kommer det faktiskt att bli. Pysslet vi håller på med består utav bordsplacering, namnskyltar, tavlor som ska sitta uppe, skyltar, festprogram, party-play list... Ja, det är helt enkelt en massa grejer. Jag försöker gå ut mina skor jag ska ha, dom är fan inte nådiga! Dom är såååå jävla obekväma i hälarna, så det är inte ens kul. Men snygga nå jävulskt.
 
Jag har inte hunnit träna på en vecka, fast jag svor att jag skulle göra det hela augusti ut. Hahaha! Men jag har varit på någon prommis iaf. Jaja, jag ska ta tag i det också.
 
Jamen, det där blev ju en liten uppdatering iaf.
Vi hörs mera!
 
Hittade detta fina foto på mig själv när vi grävde bland mammas fynd. Är man sig lik eller vad?! Jag blurrade höna iaf. :D

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-08-04 20:08:09

Sååå jäla snygg, sa jag inte att 2 minus blir plus.Rolig dessutom inte många tråkiga stunder :-D
Jag älskar dig då nu och för evigt min alldeles egen unge <3

Svar: Love you too! :D <3
Lillaste


Publiceras ej