Saker jag ser fram emot

Tjena alla!
 
Idag tänkte jag skriva om saker jag ser fram emot. Igår var en rätt tråkig och negativ kväll, så jag känner att jag måste boosta mig lite med positiva tankar.
 
Jag ser fram emot:
 
* Att gifta mig, såklart! Det är number one på listan helt klart!
* Att köpa vårat drömhus (eller renovera upp det till vårat drömhus ;P).
* Att åka på bröllopsresa till Japan. Det blir en rundresa, till olika städer/orter/byar.
* Att Mikka snart ska få en dotter, det ska bli spännande! (Hoppas du inte glömmer bort oss)
* Att det snaaaart är sommar igen! How I love the summer!
* Semeeeester! Den blir sen i år, jag tog augusti så jag kan greja med bröllopet, utan stress.
* Att bli klar med plugget, så jag kan få äkta fritid igen (utan dåligt samvete), det är riktig vardagslyx det!
* Att Patan ska börja jobba på heltid, så vi kan få känna oss trygga.
 
Ja, jag tror jag bryter där, annars blir väl inlägget flera meter långt. Men jag fick ihop lite punkter iaf. Nu känns det lite bättre inombords.
 
Men vi hörs då!
Ha en fortsatt trevlig Påsk!
 
Längtaaar utomlands!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-04-20 13:13:24

Såg super härligt ut! :) Jag måste också göra en pepp lista! Fast har ju redan bockat av årets största händelser vad jag vet då! Fin bild btw!

Svar: Hehe, jamen man kan alltid se fram emot saker som man bara drömmer om just nu också. Make it happen! ;P
Lillaste

Postat av: Mikka

Publicerad 2014-04-20 14:42:15

Jag glömmer er aldrig! Gillar pepplistan btw :) asbra idé!

Svar: Hehe, hoppas inte! :D Kul att höra, försöker tänka positivt.
Lillaste


Publiceras ej