En sjukt bra dag!

Hej igen!
 
Som lovat, ett till inlägg.
 
Ja, veckorna rusar ju förbi, som jag brukar påpeka då och då. Snart är det dags för konsultationer för diverse bröllopsgrejs.
 
Världens roligaste grej hände ju idag, som många av er redan läst på Fejjan (allt annat är ju orelevant, am I right?!)... Patan fick ÄNTLIGEN fast tjänst! Och inte nog med det, hundra fucking procent! I can't believe it! Jag blev så glad, så jag ville börja grina... Men jag höll min stenhårda fasad och kramade ihjäl honom istället.
 
För oss betyder detta allt just nu, vi har alltid måsta kämpa för allt jämt. Inte varit tätast i stan, utan sparat som dårar för att ha råd med det vi vill göra. Vi har ju som sagt kämpat för att spara till handpenning till hus och inte velat ta för tunga beslut, utan ekonomisk trygghet. Men nu kommer vi äntligen kunna börja fundera på alla dessa stora beslut! Efter bröllopet kan vi äntligen börja kika på hus på allvar! Vi kommer kunna få lån, utan detta jäkla krångel med allt. Det känns som att vi faktiskt kan börja ha ett drägligt liv nu. Jag hoppas att det kan få hålla i sig nu, så jag slipper ha ångest över en massa skit. Så less på att känna en massa negativa tankar om saker och ting, nu vill jag faktiskt kunna må bra och leva!
 
Jag ville bara berätta om hur jag känner och vilken lättnad det är för oss. Älskar dig bejban, can't wait to start the rest of my life with you!
 
 

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2014-04-15 06:24:29

❤❤❤

Svar: :DDD
Lillaste

Postat av: Anki Abrahamsson

Publicerad 2014-04-15 12:00:08

Jätteroligt att Patrik äntligen fått ett fast jobb, lyckönskningar till er båda,
nu när ert nya liv börjar <3

Svar: Ja, det är så kul! :) Tack Anki! <3
Lillaste


Publiceras ej