I want to take his face... Off

Tjenixen!
 
Var det någon som såg Mästerkockarna? Fasen vad god den där pavlovan såg ut att vara! Blev sugen på att baka... Men får gott vänta tills FF är över och det är helg.
 
Jag mår bra idag. Inte för att jag normalt brukar må dåligt eller så, men jag känner mig på gott humör. Idag har jag haft en sån där "det löser sig-känsla". Vadå löser sig, undrar ni?! Jamen, jag menar med allt... Jobb, pengar och livet i sig. Ibland stressar jag upp mig över att jag segar på med plugget, men det är ju svårt, så jag måste ta den tid jag behöver. Jag kommer oftast på mig själv att jag stressar upp mig över just det, men då får jag intala mig själv att jag får sega på ibland, det finns ingen som helst press på att jag MÅSTE vara klar en viss tid. Så jag försöker andas och göra mitt bästa istället och det har funkat jättebra för mig, jag tappar inte suget på att plugga på det viset. Nu är det ju inte alla som har det lika bra som mig, utan deadlines... Vissa funkar inte alls utan deadlines. Själv tycker jag att det går bra och jag SLIPPER den onödiga stressen, som förr gav mig magkatarr.
 
Nu är det bara sju dagar kvar av tävlingen! Januarimånad har varit den längsta i mitt liv, men ändå har den gått så jädra fort! Helt knäppt ju... Men vilken cool grej att göra, när jag faktiskt sa till mina tjejkompisar i december att jag aldrig i hela mitt liv skulle förbjuda mig själv att äta gotta så länge. Jag kan alltså chocka mig själv ibland, who knew?!
 
Jag bjuder på en bild från julafton (i brist på annat). Min lillebror sitter i knät på tomten, så gulligt. ;D

Kommentarer


Publiceras ej