Snart jul

Ho ho ho!
 
Hur är läget?
 
Snart är det julafton! Som vanligt så går december i raketfart. Ganska synd, man hinner inte riktigt njuta så mycket som man vill. Men jag har sett några julfilmer, bl a alla Narnia-filmerna, The Holiday och lite snuttar av div. som gått på tv. Ikväll ska jag se Arthur och Julklappsjakten igen, den är sååå bra!
 
Börjar bli lite närvös över vissa julklappar som jag beställt via nätet som inte kommit än. Jag hoppas dom kommer i tid, det stod att dom skulle hinna innan julafton... Dock tror jag inte lillebrorsans present verkar komma i tid, får inte ens tag i stället jag handlat från, känns tryggt?! Jaja, det ordnar sig.
 
Snart är det dags att grava laxen också, det ska jag göra på fredag, spännande! Imorgon måste jag dock in på dårhuset (Birsta), jag hoppas jag hinner innan rushen drar igång, jag ska bara ha tre grejer och jag vet vad. Gruvar mig redan nu!
 
Jaja, hörs då!
 
Bild från Instagram. Pakethögen fylls på...
 

Kommentarer


Publiceras ej