Ommöblering

Hoho!
 
Idag är träningsvärken ond! Jag har gått som om jag vore stelbensopererad. Jag hoppas att jag är bra tills imorgon iaf. Jag tänkte nämligen prova min pulsklocka.
 
I helgen är det kräftskiva med jobbet på lördagen, jag tänker dock vara nykter. Jag är bara ledig på söndag, så jag vill vara i toppskick. Söndagen blir nämligen en kul/jobbig dag. Vi ska möblera om i lägan! Tänkte byta sovrum, vi ska sova i datarummet istället. Det är ljusare där, så känns som att vi skulle trivas bättre där. Jag har suttit och gjort lite småritningar hur jag skulle kunna tänka mig ha det. Patrik gick iaf med på det och det sker på söndag. På kvällen kommer Issa och Vicky, då ska vi se skräckfilm!
 
Näe, nu blir det inte så mycket mer...
 
Thailand, förra hösten.
Vi längtar tillbaka! Blir nog ingen resa trots allt, vill inte göra av med alla sparpengar. Jättedyrt att resa i vinter. :(

Kommentarer


Publiceras ej