Ny frisyr

Tjoho!

Nu har äntligen bilen sommarskor! Gick ju skitfort, Patrik lämnade in bilen imorse och typ en halvtimme senare hämtade han den. Ja, jag vet att det går fort att byta däck, men jag tänkte att dom inte hade tid direkt... Väntetid så att säga. Men skönt att det är gjort iaf, pumpade däcken direkt efter jobbet också.

Haft gryyymt ont i armen idag, kunde inte ens vara kvar ute på golvet, så skickade ut Jayan istället. Dock så gör det sjukt ont att sitta i kassan också, men bära tungt är skitjobbigt för armen. Suck, blir så less på mig själv. Imorgonbitti är det dags för en painsession igen, HOPPAS DET FUNKAR!

Iaf, for direkt till frissan efter jag slutat och fick håret färgat och klippt. Jädrar vad nöjd jag blev!

Vad tycks?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-02 19:36:00

Snyyyygt!! men är re bikinisnören jag ser under tröjan??

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-05-02 19:40:30

Hahaha, nääe det är en bh-top. :) Asskön!

Postat av: Issa

Publicerad 2012-05-02 19:59:09

Loves it! Fast vi kan fan inte synas ute tillsammans nu. :D

Postat av: Helenè

Publicerad 2012-05-02 20:01:37

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint! :)


Publiceras ej