Säljarn

Tjolahopp!

Jag har jobbat både lördag och söndag och idag var det sjukt med folk ute! Jag hann knappt göra något annat än att sitta i kassan! Vi hann knappt på lunch...hua. Jag ska jobba fem dagar till, sedan får jag vara ledig.

Ikväll kommer en bekant hit och ska köpa min garderob, sedan har jag sålt iväg varenda pryl jag hade i sovrummet. Skönt! Mer space om inte annat. Sedan måste jag köpa en fotölj in till sovrummet, som ska stå där garderoben stod. It's gonna be awesooome!

Imorgon måste jag ringa och boka en akuttid till veterinären, jag misstänker att Ebbe kissar blod. Stackarn, men han mår inte dåligt eller så...men vi misstänker att han kan ha fått urinvägsinfektion eller njursten av något slag. Vi får se vad Yvonne säger, men jag hoppas på att jag tror fel och att det bara är mörkt kiss. Men han har aldrig kissat en sådan färg förut...hmm, inte kul!


Älskade Ebbe!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-23 20:23:49

God work, o pengarna strömmade ut!!

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-01-24 14:04:03

Heh, det är när man bäddar upp sängen och fluffar kuddarna inför natten. På vissa hotell för man en sån service plus att dom lägger en chokladbit på kudden men den biten hoppar jag över :P


Publiceras ej