Nya lampor

Hallå alla läsare!

Idag har jag faktiskt varit på Birsta här på förmiddagen, men min mor. Jag visste redan vad jag skulle köpa, så det blev en snabbis. Det blev två nya lampor till sovrummet och nöjd som fan är jag också. Nu sitter jag i mitt sovrum (ovanligt?) och dricker min smoothie och ska snart få i mig lite hemgjorda potatisbullar med stekt fläsk, som älsklingen har gjort. Idag är en rätt bra dag! Jag ska snart pallra mig iväg till MiROi och lämna lite papper, det blir dagens prommis också, tar en liten omväg påvägen hem så.


Två nya, en på byrån och en i fönstret. Julen åker i helgen...

Årstid från IKEA.

Också från IKEA, minns inte vad den hette nu.

Vad tycks?

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-01-12 22:35:51

"Årstid" är jättefin, var lite sugen att ha väggvarianten som sänglampa, men den blir nog lite stor också finns det väl ingen dimmer. Jag har också köpt 2 vita lampor idag, fast på clas ohlson! Kanske fotar och lägger upp på bloggen bara för att du gjorde det! ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-11 18:41:49

Ge mig din fönsterväxt!!!!!! SNYGG


Publiceras ej