Miss my baby

Jädrans vad trött jag är nu! Jag har jobbat hela dagen, men som tur var hade vi det rätt lugnt och skönt. Hann med varorna på jobbet, men lämnade några som behövdes märkas. Imorgon ska jag vara på jobbet till nio, för städ ska komma. Såklart så gick det inga bussar i tid, så min asasnälla vän Angelica ska skjutsa mig! Vad skulle jag göra utan en vän som henne?! Ja, mamma, du är guld värd du med (jag vet vad du tänker).

Nu har jag varit socker- och fettfri i två hela dagar! Haha...det skaaaa gå!
Saknar älsklingen sketamycket nu också! Får hoppas han kan vara hemma nästa vecka, som det är sagt. Vi ska på Småstadsliv showen på måndag, det kommer bli AAAAAAAAAAAAWEEEESOOOOOMEE!

Näe, nu ska jag nog lägga mig och glo på tv.


Jag och Patan förra sommaren, på Yvonne och Kenneths lill-ö. (Gamla mobilen)

Kommentarer

Postat av: mamma din

Publicerad 2010-10-22 17:03:01

Apunge!


Publiceras ej