Filmkväll hos Vicky

Tjabba tjena hallå!

Gårdagens eftermiddag/kväll/natt spenderades hos min kära vän Vicky. Det är ju nästan lite tur att hon är sjukskriven samtidigt som jag är arbetslös, så jag har någon att hänga med i dessa tragiska tider. Dock vill jag ju att hon ska må bra, men you get the point! Jag köpte iaf hämtmat åt oss, så vi skulle få något i magen. Sedan blev det tv- och filmkväll. Vi lyckades plöja två rysare, The Ring Two (som jag ännu inte hade sett) och Eden Lake. Det får bli jag som håller i nästa filmkväll då, hehe. Klockan två inatt halvsprang jag till bilen och hoppades vid Gud att den skulle starta, det gjorde den! Sen börnade jag hem, fortare än fan själv. Jag överlevde iaf och somnade som en stock.


Det blev en pasta bolognese för mig och en räksallad för Vicky.

Vicky aka Samara

Här har ni "Granpa Vicky", har man diskbråck så har man.

Det här verkar vara en skön "ställning", "den rosa smurfen".

Kommentarer


Publiceras ej