Timrå till slutspel och silvertejp.

Redan söndag, dagarna bara flyger iväg! Igår tog jag och plåstrade om min bil, med silvertejp. Har inte haft tid att kolla efter en ny kofångare, så det fick bli lite silvertejp tills vidare istället. Har egentligen inte ens råd att köpa en ny kofångare just nu heller, satt. Det får bli senare, inget jag prioriterar nu faktiskt.

Igårkväll åkte vi och hälsade på Christer i stan. Timrå spelade möjligen sista matchen för säsongen och jag brukar ju bara tycka att hockey är spännande runt slutspel, så det var riktigt spännande att se matchen. Nog var det en rysare alltid, jävlar vilket spel det blev. Nu ska ni se att Timrå slutar som fyra, i år igen...haha. Anledningen till att jag inte kollar på hockey annars är för att säsongerna är ju så jävla långa. Det är som en enda väntan till slutspelet, så varför inte bara glo när det ska börja, det är ju ändå det som är värt något ändåså. Satt, det är inte för att jag tycker hockey är tråkigt eller något, utan actionet börjar ju inte förräns slutspelet.

Ikväll blir det fightnight iaf, men vad ska jag göra idag då? Borde fara och köpa spolarvätska, men Birsta på helgen brukar inte vara en hit. Aja...vi hörs om inte annat.

Kommentarer


Publiceras ej