Voltarn

Jag är uppe med tuppen idag! Klev upp när Patrik åkte iväg imorse, halv åtta. Patrik ska till Gävle (tror jag) denna gång och vara borta i lite mer än en vecka, som det verkar. Jag hoppas att han är hemma på min födelsedag iaf! Jag stod och tittade ut genom fönstret för att se så dom kom iväg okej, då jag ser Patrik komma utvoltandes från lastbilen i hög hastighet! Blev tvungen att ringa och kolla så han inte skadade sig, det såg dock rätt roligt ut! Haha.

Fick precis ett sms av min arbetskamrat på butiken, jag ska jobba mellan kvart i tre och kvart över sju i eftermiddag. Det blir bra det.

Ska jag gå upp på affärn och köpa någon frulle kanske?
Får bli något sådant...hej!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-06-08 15:55:16

Hej,

Såg att du tävlat om Marabou Polka på Matplatsen och vill tipsa dig om allt kul som händer kring den nya chokladsmaken! Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på http://www.marabou.se/polka!

/Sofia


Publiceras ej