Kärlekslista!

Den här listan hittade jag hos Lindypindy. Det tackar vi för.

Vad heter ni? Sofie och Patrik
Hur träffades ni första gången? Första gången var när jag gick i 8:an, han var min idrottslärare. Men när vi träffades på nytt och blev tillsammans var 2003, vi hade spelkväll hos Abrahamssons. Härliga tider!
Hur länge har ni varit tillsammans? I mars har vi varit tillsammans i 7 år.
Är ni förlovade? Näe, längtar!
Har ni barn? Inte det heller.
Har båda körkort? Nej, det är bara jag.

Isåfall, vem kör bäst? Ja, det borde bli jag det.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det gör jag! Vi hade dejt hemma hos Patrik, med chips och trocca, vi såg på Lilo och Stich.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Patrik, men vi väntade lagomt länge.
Vem är äldst? Patan, han är 4 år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och han är fisk.
Vem fyller först på året? Patan, han fyller år 6/3.
Vem är längst? Ja, det är också Patan, skulle inte klara av om karln var kortare än mig, då är man nog dvärg. Haha.
Vem sjunger bäst? Hahaha, jag måste säga jag. Och då sjunger inte jag särskilt ljuvt.
Håller ni i handen på stan? Njaaee, inte så mycket nu förtiden. Någon gång kanske.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaaee, vi kände till varandra och pratade mycket på internet innan. Men lärde känna varandra gjorde vi nog under tiden.
Vad har ni gemensamt? Vi gillar att göra roliga aktiviteter, typ åka pulka, tälta, åka skridskor, bowla, bio m.m. Sedan har vi skitbra humor båda två. Vi gillar lakrits, viktigt! Det var nog första frågan när vi skulle bli ihop, om han gillade lakrits. Haha.
Har ni någon speciell låt? Inte direkt, skulle vara You are my sunshine då.
Har ni några "fri kort"? Haha, mitt frikort är Robert Pattinson, men det har jag bestämt själv.
Har ni varit i någon annan stad med varandra? Ja, Götet, Sthlm, Hamburg, Ö-vik, Östersund...säkert några fler.
Har ni varit utomlands tillammans? Bara i Tyskland.
Vilket är ert bästa minne? Oj, jag har så himla många fina minnen! Kan nog inte välja ett på rak arm.
Vem lagar bäst mat? Jag måste säga att jag lagar nog bäst mat, för han orkar nästan aldrig laga något från scratch. Jag gillar mer att hitta nya rätter, medan han experimenterar med bakning.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Då sitter jag och ser någon film eller serie och han spelar antingen på PS3 eller sitter vid datorn, om vi gör något tillsammans ser vi kanske någon gemensam serie eller film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi bor ihop, men vi pussas och kramas ganska mycket.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe, jag bodde på Örnen och han bodde på Banérgatan, det är gångavstånd.
Brukar ni bråka? Inte särskilt ofta alls, vi har kommit över det. Lite tjafs då och då, but who does'nt?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans finaste är läpparna, men jag gillar hela karln!
Brukar nån av er prata i sömnen? Patan pratar rätt mycket, man kan t o m prata med honom så svarar han. En gång så mumlade han i sömnen och jag frågade honom vad jag skulle få i julklapp, då sa han "Vill du verkligen veta det?" Haha.

Kommentarer


Publiceras ej