Helg är skönt!

Har jobbat i tre dagar nu, men nu är det helg. Det bästa med att jobba, är att man uppskattar sin ledighet så mycket mer! Så, idag vaknade jag ruggigt tidigt och klev upp och käkade frukost och lyssnade på radio, sådär riktigt lördagsmorgonsfrukost. Jag har dragit med dammsugaren i alla rum, så nu är det fräscht igen, sedan tog jag och mannen en promenad runt Timrå. Riktigt skönt ute, solen värmde och ingen blåst. Jag har t o m tvättat en maskin och jag har fortfarande en hel dag kvar att göra av med!

Om ni missat det, så har ju Lost dragit igång i USA igen, jag och Patan är trogna följeslagare. Sista säsongen nu, men gud så bra det är, hoppas på en bra upplösning. Vi missade onsdagens program, men vi ska se det snart, som jag har längtat!

Hörs sen!

Kommentarer


Publiceras ej