Filmkväll

Igår blev det inte något bloggande alls, jag jobbade från 8.30-13.15 och sedan hade jag fullt upp här hemma. Vicky kom hit på kvällen och myste med mig, vi såg The New Daughter och Stay Cool. The New Daughter var inte så bra som jag trott att den skulle vara. Den är en rysare, men den blev stundom löjlig, så jag rekommenderar inte den. Stay Cool är en komedi som handlar om en kille som varit skolans tönt när han var yngre, men som senare i sitt liv blir en känd författare och blir bjuden att hålla tal på skolan han gick på. Han ser detta som en revanch och tar utmaningen. En underhållande och rolig film, jag rekommenderar den till er som gillar lätta och smarta komedier.

Snart jobb, 13.15-19.00.

 
Tummen ner      Tummen upp

Kommentarer

Postat av: Nähäru

Publicerad 2010-12-09 17:22:40

Jaha så jä...la intressant då HA HA not!

Postat av: Angelica M

Publicerad 2010-12-09 19:06:23

Till "Nähäru": Sluta läs då din idiot, om det nu är så ointressant!



Till Sofie: Jag tackar iaf för filmtipset! ;)



Kram Angelica




Publiceras ej