Tårta?

Vad ska jag göra för tårta måntro? Dilemma! Jag ville göra en som såg så jädrans god ut, en tårta med marängbottnar, vanlijglass, grädde och jordgubbar...men det går ju inte! Glassen hinner ju smälta innan alla fått. Undra om man kan göra två? Äh, jag vet inte... Vad ska jag göra för tårta? Till mitt kalas alltså.

Håller på att skriva det sista nu på min fördjupning, men har fortfarande kvar en sammanfattning på digital kompetens, som jag inte fattar något av, det är störigt! Aja, efter jag har lämnat in dessa, då har jag LOOOOOV! Förutom på tisdag, då jag har omtenta på två delar av fyra sen senaste tenta, that was a downer om man säger så. Men who cares, jag fick iaf Mycket Bra på min praktikobservation! Det är jag jäkligt nöjd över också.

Jag är lite ledsen över att jag inte har råd att bli stylad till Angelicas bröllop också, hade velat suttit tillsammans med henne och bli fin, men det blir fan för dyrt alltså! Få se vad jag hittar på... kanske någon kompis som kan fixa håret på mig istället? Eller mamma...? Aja, löser sig säkert... 

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-06-05 22:55:18

en kompis till mig har gått make up utbildning i sthlm nyss..vill du kan ja höra me henne om hon vill sminka å göra ditt hår? =)

jätte duktig!


Publiceras ej