Think before you act!

Idag var en mycket roligare dag än igår. Vi hade föreläsning om skolornas framväxt, så det var ungefär som en historialektion. Intressant och lätt att förstå, för engångs skull! Idag har jag även tagit foto för lärarna, så dom ska kunna se vem jag är, har även fixat passerkort så jag kommer in överallt och bibliotekskort. Imorgon är det kortdag, vi slutar 12, så efter det ska vi först till Dollarstore en snabbis sen hem. Ska på kalas imorgonkväll hos min moster som fyller år.

Nu ska jag röja lite här hemma, har sett förjävligt här ett tag nu, jag har inte haft tid eller ork att ta itu med skiten satt... Nu kör vi!

PS. Min katt Sigge förstörde min nya pilatesboll, han hoppade på den med klorna, suck. Men det var mitt eget fel, jag visste att han var rädd för den, men ändå så la jag bollen framför honom... Jag tänkte inte på konsekvenserna. DS.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-23 00:02:47

sofie, jag trodde att du skulle läsa på distans!?

Postat av: stanislav

Publicerad 2009-01-23 14:44:50

Haha i min värd så ser jag en katt som skjuter rygg och står ovan på den med klorna ute... sen en explotion


Publiceras ej