Plugget tar kål på mig!

Har varit på bröllopsmässa idag i Söråker med Angelica (bruden) och Anki (brudens mamma). Mycket trevligt, smakade på tårtfyllningar och fikade, snackade om bröllopet och tittade på modevisning av klänningarna. Pluggade imorse, men när jag kom hem har det varit kämpigare, jag är sjukt trött och det känns som om det är evighet kvar tills jag läst klart den här boken, plus att jag ska anteckna samtidigt, vilket tar sjukt lång tid. Tiden rinner iväg! Kommer inte hinna träna imorgon iaf, då måste jag plugga heeeeela dagen, ända pausen är middag! PUST!

Kommer måste läsa fort som fan i dom andra momenten, så jag hinner gå tillbaka till historian igen. Annars tror jag att jag måste tjuvkika på dom andra tjejernas anteckningar... or I'm screwed! Snyft...

Jag är helt sluuut! OKEJ, skärp dig nu Sofie! DU KLARAR DETTA! HO HO HO (peppar mig själv)!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-31 21:41:40

Klart vi kommer klara det här! Det finns ingen utväg. We can do it!!!! ;)

Jag måste sitta hela morgondagen jag med. Tror jag skriver av för mycket....



Kram kram!


Publiceras ej