Ordbajsarnas drottning.

Idag har jag beställt böcker till kursen, det blev dyrt. Tror jag ska gå över till lärarfacket istället nu, man får tillbaka på skatten det man lagt ut för böckerna, det känns som en bra idé. Måste bara kolla upp med alla försäkringar jag har genom handels, hur jag ska lägga upp dom.
Undra om jag ska ta en långpromenad eller fara och träna? Vädret verkar bättre nu och jag har inte varit ute på hela veckan. Så kanske jag kan träna med Pernilla när hon mår lite bättre istället... får se hur jag gör.

Har iaf läst igenom dom flesta viktiga papper i helgen angående kursen jag läser. Vi har en uppgift vi ska göra inom våran studiegrupp som verkar hur klurig som helst! Det värsta är att den ska snart vara klar, hua! Får se hur bra jag kommer prestera på den när jag knappt förstår vad jag ska göra. Aja, det löser sig, jag kan vara duktig på att ordbajsa när jag är under press.

Kommentarer

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-26 08:35:37

Plagiat, javisst! Fast du hade inte med lärarhistoriken :D Kände att jag var tvungen att få ur mig eländet, hahaha. Och det är subjektivt, jag var ju också där :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 20:07:17

Måste fråga, om man går med i lärarfacket får man tillbaka de man lagt ut för böcker då eller vad äre de jag läser? De låter nästan lite för bra för att var sant..


Publiceras ej