Random stuff.

Hej hej!

Min lillebror har gipsat armen. Han har varit full och dum i helgen, vilket resulterade i en spricka i handen. Men han ska inte tro att han slipper undan vårat sista rum inte. Har man lovat så har man. Klantunge.

Annars då? Ja, snart klar med hela låten, bara lite finjusteringar kvar. Jag tror jag vinner. Hehe. Sedan känner jag mig bara allmänt trött och less jobbet och så. Finns inget direkt ljus med att gå dit längre, men det är väl ingen nyhet i guess. Ska iaf ut på lördag, det var ju kanske ett halvår sedan sisten. Ska bli kul, Angelica ska bjussa på middag och alla mina favoritvänner ska vara där. Så vi kanske ses på Aveny på lördagkväll.

Bra serietips: Freaks and Geeks (Nollor och Nördar från -99) Grymt!
Bra låttips: The Highwaymen - Highwayman
Bra filmtips: Across the Universe


Ha en bra dag!
/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-05-21 11:36:18

Ledsen att göra dig besviken, men en av dina favoritvänner kommer inte vara där... Jag hinner inte, hihi!
Jag släpar med en uppsats i Umeå som jag har 10 dagar på mig att skriva, har väl 20 sidor kvar, måste göra intervjuer och en massa jobb =(
Men om två veckor är allt öve!
Ha så kul, önskar jag hade kunnat gå ut.
Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-05-21 13:01:33

Jag är där om du vill att jag ska vara där. Det är du som bestämmer. Som du kanske märkt så "försvinner" jag så fort du träffar någon utav dina kompisar. För att sedan dyka upp igen. Men det är som sagt du som bestämmer det. Jag är alltid hos dig ( in your mind )
..

PS: När får man träffa hunken erik då?


Publiceras ej