No partey, snyft!?

Jag fyller år snart! Yeeeeii! 22 bast nästa tisdag. Jag tänkte lägga upp önskelistan sen, så får vi se om jag får något jag önskar när jag fyller år. Men det blev något knas också märkte jag idag, det är ju midsommar den helgen nästa vecka, jag som tänkte att vi kunde ha inflyttnings-/fördelsedags-partaj då. Det går ju inte om det är midsommar eller, då är det ju ingen som vill komma, för alla har väl planer antar jag?
Jag har inte den blekaste aning vad vi ska göra, är det någon som vet det kan ni ju höra av er tack.
Får väl ha inflyttningsfesten ännu lite senare då, jag som ville ha födelsedagsparty... snyft. Midsommar är ju ändå midsommar, det vill man ju fira. Aja, hör av er iaf!
/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-09 22:34:27

Oj, nu har det hänt lite på jobbet iaf ser jag. Jobbigt =(

Ska du på personalfest på lördag? Jag anmälde mig idag =P

Midsommar är vi i Orsa, som vanligt =) Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-09 22:34:56

Oj, nu har det hänt lite på jobbet iaf ser jag. Jobbigt =(

Ska du på personalfest på lördag? Jag anmälde mig idag =P

Midsommar är vi i Orsa, som vanligt =) Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-10 11:53:48

Skämtar du med mig? Men vad PIP! KAn de inte skippa fotboll EN kväll, nej fy vad dåligt. Nu blir jag less =( Du MÅSTE komma! Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-10 13:00:14

Jag är så jäkla besviken! Ska vi vägra gå nu då, det blir ju ingen personalfest att sitta och glo på fotboll med helt okontaktbara killar som vrålar för minsta lilla. Fint väder verkar det bli också. Vad är tanken. Ska vi bara sitt och äta chips och se på TV tills killarna vill umgås?

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-10 13:22:41

Ringde Chrille och bråkade, hihi! Han sa att jag fick spela guitar hero eller sjunga singstar om jag ville. Och sa att vi kunde grilla och umgås iaf, så det lät ju ok. Tycker iaf att de är enormt barnsliga som ställer krav att få se TV på personalfest!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-10 14:45:41

Ja, Chrille sa att vi kunde grilla där, men hamburgare och korv... =( Jag tycker t.o.m. att Biteline pizza låter festligare. Men som du sa, man kan ju ta med annat. Men bara bröd och korv/hamburgare? Känns ju som att äta mackor till middag... Haha, mycket gnäll nu! Vi får säkert roligt iaf. Fotbollen håller ju bara på i 90 min. Sedan försvinner väl tid då de ska diskutera domarmissar etc.

Postat av: malin

Publicerad 2008-06-10 15:17:32

på lördag blir det ;) efter tre dagars festande :D haha

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-06-11 09:18:52

Är det här personalen på siba sitter och skriver när det inte finns några kunder?


Publiceras ej