En bra dag egentligen.

Idag var ännu en stor dag, jag sa upp mig från jobbet. Nu är det gjort! Inga mer förplikterser, ingen mer press. Skönt! Slutar 17:e Januari, sen börjar skolan efter det nästan påengång. Jag har en massa grejer som ska fixas innan skolstart, ringde Tea ikväll för lite frågor om alla papper jag fick, fattar ju ingenting. Måste dom skriva så mysko ord jämt? Så onödigt. Nu kommer jag ändå måsta maila och fråga vissa grejer för att vara säker på att jag gör rätt.

Jag är sjukt trött idag, kommer somna tidigt ikväll. Har snart läst ut Mötley Crüe The Dirt, den är gryyyymt bra! Den rekomenderar jag starkt till er som inte läst den. Jag blir så inspirerad av biografier, ska läsa Heroine Diaries efter The Dirt, det är Nikki Sixx egen dagbok. Jag har smygläst lite i början utav den redan, grym. Läs, läs, lääääs!

Jag har även haft otursdag idag, men det är ändå en bra dag. Hej då!


Hehe, ser ni nåt skoj med denna bild???

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2008-12-11 07:40:45

Tjoo :) Jadu. hur hittade jag dej som? ;P Mamma sa att hon hade sett din blogg.. (hon jobbar ju med helldorf) Så på den vägen var det :)Tack så mycket! Ja, det har ju blivit en hel del slit med den, men resultatet vart ju bra så :) Vad gör du i veckan då? Fullt upp eller? Kram!

Postat av: malin

Publicerad 2008-12-11 10:23:59

Balls Brothers? ^^

Postat av: malin

Publicerad 2008-12-11 10:24:58

Eller trafikljusen? :P

Postat av: Tea

Publicerad 2008-12-11 10:30:32

Heej! Grattis igen!! Ja vi tänkte komma, kom på att jag skulle ha sagt det när vi pratade igår! Martin undrar om Dape också får komma, han har ingen annan än föräldrarna att vara med. Skönt att du slipper det där skitjobbet nu!! Så glad för din skull!

Postat av: vicky

Publicerad 2008-12-11 16:47:29

Jasså du har också bott här? :) När då? Okej, jo jobb för mej också.. men jobbar du helgen också eller? :S Kram!


Publiceras ej