The crazy cat!

Japp, då var man tillbaka på jobbet. Det ända posetiva är att jag äntligen har bil och slipper åka buss. Ont i huvudet har jag och fick inte en blund i natt heller. Ebbe, den galna katten, lyckades föra så mycket ljud med dom där mjuka tassarna att jag börjar tro han är mänsklig om nätterna. Lät ju som att han stod och hamrade vissa gånger. Ja, nattens bravader resulterade i att mina ögon är döda och jag hoppas att jag somnar lättare ikväll.

Efter 4 veckors ledighet så glömmer man hur ont det gör att stå i kassan en hel dag. Min rygg är helt trasig och fötterna värker, det är nu man ångrar att man slöt en deal med sig själv att inte äta godis och annat skit om vardagarna. I NEED MY CANDY! Och det är därför jag slöt en deal med mig själv om att inte äta på vardagarna. Hej, mitt namn är Sofie och jag är beroende av godis!

Kommentarer


Publiceras ej