XO XO

Jag missade Idol ikväll, glömmer alltid bort det nuförtiden. Det är bara för att det har blivit så fruktansvärt dåligt på senare tid! Förra året då Marcus och Snygg-Erik var med..mmmm..det va grymt. Kommer säkert inte bli bättre än det heller. I Idol i år så fattas det en RIKTIG favorit, nu är det bara nån som man tycker är "duktig", okej Marie är ju grym, men hon är en klass för sig..hon borde inte ens vara med i Idol. Hon borde stå på samma scener som Mariah, Celine och Whitney. Men det är min åsikt.

Jag har några låtar som jag vill dela med mig av som jag fastnat för just nu och det är:
Lillasyster - Umbrella
Blowsight - Toxic (Britney Spears cover)
Rouge Waves - Eyes

På Travian.se går det ganska bra just nu, tänkte ge upp när jag blev attackerad hela tiden av två stycken fjortisar, men där satte jag stopp. Nu försöker jag pumpa upp min armé så jag kan ge igen stort. Aaa, det var väl allt för idag antar jag. Hörs hörs!

XO XO/Gossip Girl. Hahaahaha.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-11-22 00:03:02

Fattar nada av ditt spelande och vet inget om MS Medvind... men håller med dig om att det känns lite sämre. Inte lika mkt plats för godsakerna och lite ofräschare... Jag är för snål för julbord. Tänker på hur mkt mat jag kan köpa och laga till själv för de pengarna och äta flera dagar. Men kul att du din snålis kan unna dig det ;) Ska du gå med jobbet? Fick något mess av chefen, men inte hunnit kolla lappen. Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-11-22 17:46:25

Oki, ska nog ta och göra det imorgon. Ska dit och hämta schema =) Kram

Postat av: putte

Publicerad 2007-11-28 15:43:51

(Britney Spears cover)...
Rhiana cover då?


Publiceras ej