A lonesome night...

Jag har nu spenderat hela min lediga kväll med att gråta till dom sista avsnitten av One Tree Hill.
Vilket liv jag har, haha. Jag tror att jag blir för insatt i serier när jag kollar på dom, jag tror liksom att jag
känner dom tillslut. Så, när dom är ledsna så är jag det, vilket är ungefär minst tre-fyra gånger under ett avsnitt.
Det är samma sak med Greys Anatomy, Scrubs (det är inte alltid roligt i Scrubs, okej!), Gilmore Girls, O.C etc.
Älskar att sitta och glo på såna serier som berör mig på något sätt, jag vet...jag är supertöntig. MEN, jag är
inte den enda som satt och grinde när Izzys pojkvän, Denny dog i Greys Anatomy, eller när Keith i One Tree Hill blev skjuten av Dan (hans egen bror!!!). Hua! Emotional.

Sen tänker jag alltid på om min mamma, bror eller Patrik skulle dö, eller bli skadad på något vis.
Antar att det är sånt man tänker på när man ser programmen..därför man tycker det berör, man är rädd att det ska hända en själv.

image26

En konstig kväll i Nacksta.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2007-08-28 12:14:49

okeeej, du har blivit utmanad, kolla min blogg för mer info :P

Postat av: Putte

Publicerad 2007-08-31 13:15:46

Få hoppas ingen läser bloggen som inte sett avsnitten än =)


Publiceras ej