Weekend i Sthlm

Tjena!
 
Idag råkade jag sova lääänge, vaknade kring kvart över elva, hua! Patrik hade dragit ner persiennen, så min hjärna trodde att det var natt.
 
Igår bokade vi en liten tripp till Stockholm, som vi ska göra i April. Egentligen skulle vi hälsa på Lill-Erik och Mary, men såklart så är det helt omöjligt att timea in våra scheman... Bättre lycka nästa gång! I vilket fall som helst, har jag fått en White Guide-upplevelse när jag fyllde år förra året, men vi har inte hunnit använda den än. Så nu äntligen bokade vi in ett restaurangbesök i Stockholm. Vi ska bo mitt i city, så det ska bli skönt! Nära tågstationen, nära restaurangen, nära shopping... Ja, det kommer bli grymt! Bokade billiga tågbiljetter, så vi slipper ta bilen, det ska bli skönt!
 
Näe, nu har jag inte tid med detta, jag ska plugga innan jag ska iväg och jobba.
Vi hörs!
 
Mysa på hotellrum och äta god mat! (Bild lånad från www.birgerjarl.se)
 

Kommentarer


Publiceras ej