Nytt i köket

Tjena hejsan!
 
Veckorna springer iväg, som vanligt! Jag har jobbat långlördag och ledig söndagen, så igår passade jag på att hälsa på mojjan ute i Bandsjön. Skithärligt väder, varmt och vårigt!
 
När jag kom hem så körde jag fast-cooking (jag har insett att jag skulle kunna vara med i Mästerkock, just för att jag är så satans snabb när jag har bråttom att laga mat, haha!) till karln som skulle på jobbet. Sedan tog jag tag i något jag tänk många gånger, men inte orkat... Nämligen att sy nya överdrag till köksbänkarna. Jag hade redan köpt tyg, som skulle kunna vara lite mer lättmatchat, så det var bara att ta tjuren vid hornen.
 
Men fort gick det (och ja, jag har fuskat lite här och där, men sån är jag) och det blev fint! Så nu kan jag ha vilka kuddar och gardiner jag vill, just för att det blev ett mörkgrått tyg. Så det känns bra!
 
Nu ska jag fika lite och sedan plugga innan jobbet.
 
Färgglatt of course!
Just nu är köket grått, vitt och färgglatt.
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-03-10 11:32:27

Det vart så jäkla bra sofy! :D Vill komma och bara mysa ner mig med en kopp kaffe, den känslan skapar det =)

Svar: Kul att höra Mikka! :D Du är alltid välkommen vettu! ;P
Lillaste


Publiceras ej