Ny bröllopsklänning och Patan 32 år!

Tjoho!
 
Idag är det ingen vanlig dag, det är nämligen min älsklings födelsedag! Stort grattis till dig Patrik!
 
Jag har hunnit plugga lite på förmiddagen och sedan fixade jag lite fika på sängen till födelsedagsmannen. Jag väckte honom kvart i två med fika, paket och ljuvlig sång. Ebbe följde med och sjung han med, så duktig vår katta. Patrik fick Salmingkalsonger, en ascool nattskjorta som går ner till knäna (han blev så gullig i den) och två stora korgar med olika ölsorter, viner och en massa snacks till. Svårt att köpa till någon som har allt redan. Han blev iaf glad för sina presenter och nu har han det han gör ett tag framöver.
 
På bröllopsfronten har jag faktiskt en uppdatering och det är att jag bytt klänning. Jag hade redan hittat min klänning, men nu har jag hittat en ny som jag känner är "the one". Jag håller på att maila med dom ska sy upp den och jag tror jag kommer få den som jag vill. Det känns riktigt bra och jag läääängtar tills jag får hem den! Den kommer ni dock inte att få se här, förrän jag gift mig.
 
Näe, nu ska jag fortsätta plugga lite.
 
18 ölsorter och två vinflaskor, en jävla massa snacks.
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2014-03-06 15:59:11

Så himla bra presenter och roliga att få :)

Svar: Jag hade också blivit glad, om det var något annat än öl förstås. ;P Hähä!
Lillaste


Publiceras ej