Fin helg

Hoho!

Helgen försvann lika fort som den kom. Men, den har varit härlig!Igår vaknade jag i tid och åkte ner på gymmet och körde ett spinningpass. Så skönt att få det gjort. Sedan åkte vi hem till mojjan, hon hjälpte mig med måtten till min bröllopsklänning.

 

Jag och Patan åt god middag och tittade på Naruto hela kvällen. Hur skön dag som helst! Idag firar vi 11 år tillsammans, men vi tänkte fira det när vi åker till Stockholm istället.

 

Vi var till Isadora som fyller 2 år idag och firade henne istället. Lillskiten börjar bli storskit. Hon fick ett verktygsbälte med lite boschverktyg, så hon kan hjälpa Patrik skruva ihop möbler och annat viktigt.

 

Nu väntar jag på mat, håller på att hungra ihjäl. Hörs då!

 

Patan väntar på att få se One Piece med sin bror och kusin.
 
 

Kommentarer


Publiceras ej