Den eviga besvikelsen

Tjena!
 
Då var denna jobbvecka slut och jag har tagit helg igen. Mycket skönt, men tycker ändå tiden går för fort nu. Jag har hört att ju äldre man blir, desto snabbare går tiden. Earth, how are you doing that?!
 
En sak som jag aldrig lyckas lära mig är att... Varje år ser jag fram emot att se hur mycket jag ska få tillbaka på skatten och varje år blir jag sååååå besviken för att jag, antingen får betala eller så får jag inte tillbaka en spänn. I år var inget undantag! Jag hade stora förhoppningar på att få tillbaka pengar, "I år är året, då jag ska få pengar!"... Jag laddade ner appen. Jag öppnade appen. Jag tröck på knappen för att få se saldot. Besvikelsen, när jag såg att det stod "att få tillbaka, 10kr". Ameeeeeeeeeen, WHYYYY?! Ja, jag får ju vara glad för att jag varken behövde betala tillbaka eller att jag betalat för mycket skatt i år. Satteee...
 
Jaja, jag har nyss druckit en Baileys coffee och nu väntar jag på att älsklingen och brollan hans ska spela klart ett spel, så vi kan titta på Attack on Titans tillsammans.
 
Ha en fin kväll och helg vänner!
 
Bjuppar på ännu en gammal goding. Den här dåren ska jag gifta mig med i sommar!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-22 11:40:51

Attack on titans så jäääävla bra!!! :D (tycker pattan ska lägga lite pengar på ett par riktiga badbraller ;D)

Svar: Ja, den är riktigt bra! :) Haha, ja som tur är så har han några stycken faktiskt... Men hans minne, det kanske han borde köpa nytt... ;P
Lillaste


Publiceras ej