Smålandstrippen

Ett till medan jag är på topp...
 
Jag och lillebrorsan tog en tripp till Småland förr-förra helgen. Vi skulle ner på 60-års kalas för vår farbror Sven-Ivan. Farmor åkte med också... Huga, tjatmomma nummer ett! Fick några psykbryt sista timmen ner kan jag lova. But that's a story for another day.
 
Men i vilket fall som helst, vi hade riktigt trevligt! Vi sov i deras skitfina husvagn. Det var skitkul att få träffa alla nära och kära igen, fick äntligen träffa lilla Ebba (min kusse Björns kid). Ebba var hur söt som helst, 2 ½ år gammal och kunde redan prata rent, impad! Mina mista kussar kom också, med min farbror Henke och hans tjej. Som sagt, hade jättekul och Björne m. familj stannade lika länge som oss, så vi hann surra massa skit. Vi blev väl omhändertagna av Svenne och Anna-Karin.
 
Några bilder från resan:
 


Uppenbarligen vill inte Blogg.se göra så man kan skriva under bilderna längre?! Whats that all about? Fattar iaf inte hur man gör.

Jag skriver här...

Bild 1. Min kusse Björnelörne. 2. Ebba Grön (hon heter faktiskt så påriktigt :D). 3. Ebba Grön. 4. Björne och Ebba pallar äpplen. 5. Ebbott. 6. Stina (min farbror Henkes tjej), Ebba och Julius. 7. Skål! 8. Krig! 9. Kusinerna Sebastian och Christian, lillebror i mitten. 10. Brorsan. 11. Sebban aka The Situation. 12. Henke... Han "somnade". 13. Björn "trixar". 14. Brorsan försöker sätta nåt häftigt, men skaten har ingen grip och var tydligen för smal för honom. 15. Brorsan, fail. 16. Kussekort, Chrille, Fredrik, Jag, Björn och Sebban ligger. 17. Björn fick hår! 18. Björnes nya frippa.
 

Kommentarer


Publiceras ej