Ebbe till veterinären

Det är lite lustigt hur jag tappat bloggintresset nu, med tanke på att jag är ensam hemma. Jag borde vilja blogga mer när Patan inte är hemma, men njää...jag bara jobbar! Jag är ju som sagt inne i en sjudagarsjobb-period, den är slut efter fredagen. Så jag försöker ta vara på min lediga tid och bara göra sådant som jag gillar, typ spela mitt tv-spel och se film och serier. Finns inte så mycket mer tid över sedan.

Fick en tid imorgon till veterinären, eftersom Ebbe kanske är sjuk. Men hon ringde ikväll och avbokade den, pga akut sjukdom i familjen. Så imorgon måste jag beställa akut tid till en ny veterinär, får hoppas på att jag lyckas få en. Som tur är, verkar han inte vara sjuk fysiskt iaf, så det är ju positivt! Jag hoppas att jag bara tagit fel och att han är helt frisk.

Aja, nu ska jag se Californication.


Ebbe blev lite irri när han skulle vara med på kort.

Men han gillade att bli klappad och kliad, så då gick det bättre.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-01-25 13:11:03

Hej hopp!! Jag har en liten utmaning till dig....på min sida.

Jag vet inte om du brukar göra sånna....men jag utmanar dig ändå ;)


Publiceras ej