Fyra dagar

Hallå!

Imorse väckte älsklingen mig kvart i tio. Jag steg upp och fikade och följde med morsan till Sune Hultman, för att hämta hennes bil som varit inne på verkstaden (och nej, jag har FORTFARANDE inte fått tillbaka bilen, dom hittar inte vad felet är). Vi körde in mot Birsta för att lämna hennes hyrbil och handla lite småsaker. Jag kom hem med detta:



Sedan har jag bara slappat och tagit det lugnt, tills att Angelica ville att vi skulle gå på en promenad. Sagt och gjort, drog vi ut på en jätteskön promenad i höstmörkret. Det behövdes! Måste verkligen komma igång med motionen, inte bara kosten. Men fyra dagar utan transfett och socker, känner inte av sockersuget lika mycket nu. Känner mig peppad nu! Jag sa t o m nej till en McDonalds-lunch idag, fast det hade varit trevligt att få sig en bit annan mat, men mor var sugen på skräpmat, så det blev ingen alls istället. Jag åt dock lunch hemma.

Nu ska jag nog slå igång en film.

Kommentarer


Publiceras ej