Grattis Mamma!

Sitter hos min mamma just nu, tog med datorn så att jag kan fortsätta rippa BSB-filmen. Den har hållit på snart två dygn. Jag fick tacos till middag (mums!) och vi ska äta semlor snart, vi firar att mamma har varit rök-fri i ett helt år! Det är stort, hon har rökt ända sedan 13 års ålder. Så idag är en stor dag, jag är så stolt!
Sitter och läser lite ur min pedagogikbok, jag förstår faktiskt allt jag läser i den här boken. Det är bra förklaringar, som det inte varit i någon annan bok, så jag hoppas den här är smidigare att läsa. Men jag såg ett kapitel som var på tyska, som tur är ska jag inte läsa det kapitlet, men ska jag då sitta och översätta är det tänkt? Mystiskt.

Patrik ska ha samkväm ikväll då, så han sitter väl och laddar nu hemma inför att pojkvännerna ska komma.

Aja, fortsätta plugga nu.

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-06 21:23:19

ja dom är riktigt snabba å skicka =)

ska blogga imorrn, nu ska ja snart sova..är lite hängig!

kram

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-07 11:24:06

Kul att nån förstår den boken! ;)

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-02-07 14:16:55

Vilken pedagogik-bok?


Publiceras ej