Mitt hårda liv.

Dessa småbarn... Dessa småbarn som säljer jultidningar. Jultidningarna börjar säljas i tid dom, här ödslas ingen tid alls. Man hör en läskig knackning på dörren och när man öppnar så står dom där. Sträcker fram nävarna med papper i händerna och frågar närvöst "V-v-vill du köp-p-pa jultidningar?", "Näe tack!" svarar jag och slänger igen dörren.
Jag fick inte sälja jultidningar för mamma, man kan bli indragen av främlingar och bli våldtagen och mördad sa hon. Samma sak när föräldrarna i klassen ville att barnen skulle sälja plastpåsar för insamling utav klassresepengar, då kunde jag bli indragen av främlingar och bli kvävd med plastpåsarna runt huvudet. Jag har levt ett hårt liv.


Här levde jag hårt.

Kommentarer

Postat av: Moderkaka

Publicerad 2008-09-10 15:00:40

Du överdriver som jag vet inte vad. Du har fårtt alldeles för lite stryk

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-09-10 16:32:28

Mamma: Hahahaha, näe det gör jag inte..det som är det hemska i detta inlägg :D

Postat av: Helly smelly

Publicerad 2008-09-10 18:26:44

Hehe, hela högen tro ja!!

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-09-11 12:20:53

Haha kan hur som hellst inte vara lätt att sälja jultidningar i bandsjön. Skulle du av någon anledning försvinna så är det väll bara att gå till dom två grannar som finns där.


Publiceras ej