Min värsta otursdag.

Igår hade jag en fruktansvärd dag! Jag tror jag slog mig sönder och samman minst 5-6 gånger under dagens lopp. Fick en stor bordsskiva på bröstkorgen och armen, har rätt ont där idag. Sen skulle jag tanka på Jet efter jobbet, när jag skulle få upp tanklocket, som kan vara lite tjärvt (men jag har inte haft problem med det annars), gick det inte att rubba alls. Jag tror jag stod i fem minuter och försökte få upp fanskapet! Fingrarna var helt svedda på mig, plus att det stod en annan biljävel bakom mig och brummade sådär stressande, så jag fick ett dampanfall och börnade därifrån utan att tanka. Jag blev så jävla förbannad att mitt huvud nästan exploderade. När jag kom hem och bytte om, slog jag nästan ihjäl mig när jag skulle gå ner för trappan, och jag mosade nästan mina kusiners presenter. När jag väl kom fram till min moster och skulle till att parkera fanns det såklart inga parkeringar lediga, tillslut hittade jag en, då visade det sig att jag stått på handikappen utan att veta om det. Vilken jävla dag alltså och det där var bara det värsta. Idag ska jag försöka tanka igen, önska mig lycka till.

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-09-22 10:46:36

Handikapp ruta! Fy fan vad lågt, djupt besviken jag blir... trodde inte du var en sådan slags människa;)

... Hade du inte lite problem med tanklocket på en annan bil också?:P

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-22 16:31:46

Nu såg jag din kommentar! Vad kul! Hoppas du kommer in. Jag får väl komma förbi och snacka någon dag. Mot vilka åldrar ska du läsa? Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-23 18:57:35

Haha, nej det är inte bara pedagogik. Du lär få välja till andra kurser, som leka med matematik, läs och skriv, drama kanske. Lite osäker eftersom jag läste svenska och religion rakt av, skillnad på kurser. Men du får nog kul =)

Kram

Postat av: Tea

Publicerad 2008-09-23 23:48:07

Vad spännade att du ska börja plugga! Hoppas att du kommer in! Vore så bra om du kom bort från Siba. Fast det är roligt att höra kommentarer från idiotkunder :D

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-25 10:47:38

Haha, jodå R har han lärt sig. Däremot har hans ordförråd minskat en aning sen sist.. numera använder han mest orden orka, mojje, mysigt och bajs. lite lagom målbrottsaktigt dessutom :)

vad shoppade han för nått?


Publiceras ej