I'm the best!

Igår var jag på det där go-kartstället inne i Nacksta med jobbet. Vi körde fotbollssimulator (jag sög), sedan go-kart, och jag vill bara tillägga att jag kom tvåa i mitt race och hamnade faktiskt i A-finalen på tredje plats och kom även trea allt som allt. Mitt bästa race var på 16 sekunder. Jag var helt enkelt grym. Vi var 12 stycken som var med satt.
Sedan körde vi Laserdome, det var skitkul! Dom har två våningar där och det är kolsvart med massor av dimma. Kom väl 6:a där. Inte fy skam iaf. Sist av allt så blev det relaxen, jätteskönt med jacuzzi och bastu. Chefen la till en extra timme åt oss dessutom. Det var schysst.
Kul kväll helt enkelt.

När jag kom hem såg jag Get Smart. Den var jävligt rolig måste jag säga, den rekomenderar jag starkt! Alltid varit ett fan av Steve Carell.

Bra låt: M.I.A - Paper planes


Min bäbis Sigge, när han var en riktig bäbis. (O.B.S! Har inget med texten att göra.)

Kommentarer

Postat av: Cisici

Publicerad 2008-09-15 10:09:58

häärligt :D blir avis!!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-16 16:36:57

Ååh! Varför fick vi aldrig göra det då jag var hos er =( Vad avundsjuk jag blir!

Vad är det som kan hända på jobbet? Kram!


Publiceras ej