Updates.

Hej svej i lingonskogen!

Mycket har hänt sedan sist. Jag och patrik plus vänner har varit på Henrik Schyffert's föreställning på tonhallen, den var helt jävla grym vill jag tala om. Så alla som har chansen att se den, måste göra det! Den lär även dyka upp på tv eller dvd, så ni måste se den om den kommer ut.
Mer då? Ja, jag har börjat träna igen. Vi kör styrke nu istället, så ska jag se till att börja gå lite igen. Känns bättre att träna samtidigt som det är julmånad nu, satt man inte bara lägger på sig allt fett utan tränar bort det samtidigt. Aa, få se om jag klarar av att hålla detta då. Ska köpa gymkort nästa gång vi ska dit. Måste ringa Jonas och höra om han vill coacha mig och Pernilla, så vi vet vilka övningar vi ska köra för bästa resultat.

Första advent nu i söndags, vi har julfint hemma. Var även på bio igår och såg Madagaskar 2, den var lite rolig sådär. Kanske inte värd att se på bio, men vi hade lite mys så det var bara kul.
Ska hälsa på mamsen idag också. Imorgon ska jag och Angelica köpa lite julklappar, har nästan hela listan klar, så det är skönt.
Jag väljer att säga tack och bock här.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-12-03 11:03:15

Vart tränar ni?

Hihi, madagaskar var ju jättekul. Men det är nog bara jag som har dålig humor. :P

Postat av: cisi

Publicerad 2008-12-03 17:17:09

fin bild på dig :)

Postat av: Angen

Publicerad 2008-12-08 10:32:09

absolut de vill vi =)


Publiceras ej