Jäkla sjukdomar.

Det räcker tydligen inte med att vara förkyld och jävlig, näe man ska få någon mystisk ont-i-magen-sjukdom också. Har haft ont i magen ända sen fredagkväll, men det blir värre under nätterna. Vet inte varför. Vaknade upp i natt halv 5 och trodde jag skulle bokstavligen avlida. Det bara strålade i hela magen, känns som att man ska spy men det kommer aldrig dit. Bara svåra smärtor. Tänkte att det kanske var magsjuka först, men eliminerade den tanken när jag varken spydde eller hade sprutskit. Sen for tankarna på en till magkatarr, men jag känner inte samma känsla i magen som förra gången, fast kanske är någon slags magkatarr, man vet som aldrig. Ringde vårdcentralen imorse, efter att jag sjukanmälde mig (mamma tvingade mig), dom hade ingen akuttid idag så jag ska ringa imorgon istället. Blir det värre ska jag fara in på akuten sa kvinnan i telefonen. I do not like this at all. Fick medicin av mamma som jag ska testa två dagar och se om det blir bättre.

Hoppas ni mår bättre.
/S.

Kommentarer


Publiceras ej