The dress has arrived

Hallå!
 
Alltså, samma dag som jag skrev att klänningen var påväg (i onsdags), så kom DHL och knackade på min dörr kl 16.00. What are the odds?! Snacka om snabb leverans alltså! Dom skickade klänningen i måndags, bra service.
 
Då vill ni veta hur klänningen blev och hur den satt antar jag? Den satt som en smäck! Den är väldigt fin också. Ett minus dock, som man inte kunde se på bilderna är att det är många underkjolar och det vill jag inte ha. För det gör att det ser för fluffigt ut nertill och jag ville ha klänningen mer följsam. Men det ska korrigeras, antingen ska mamma hjälpa mig (om hon känner att hon klarar det) eller så går jag till en sömmerska och fixar till. Sedan lär jag måste sy in den också, eftersom jag vill gå ner några kilo till. Men i helhet är den väldigt fin iaf.
 
Så, så var det med det... Den långa väntan är över och nu är det bara den andra långa väntan tills den stora dagen kvar. Fast det känns inte så jobbigt, eftersom jag ska få njuta av en hel sommar först.
 
Jo, just det. Jag ska hem till min kompis, som jag utsett till makeup-artist till bröllopet, på tisdag. Vi ska köra en testsminkning för att se hur jag vill ha det och sådär. Så det ska bli ruggigt skoj! Känns bra, för då kan vi prova några gånger innan, för att känna efter riktigt och sådär.
 
Näe, nu ska jag påbörja lite mat, innan jag ska iväg på spinningen/coren.
Have a nice freitag!
 
Fy tusan vad trött jag var när jag klev upp, hua! Förkyld är jag också, men det skiter jag stort i!

Kommentarer


Publiceras ej