Tacksamhets-tisdag blir alltid på onsdag

Hallå igen!
 
Nu har jag varit på jobbet och det strulade rätt så mycket under stängningen, så det var trist!
 
Men nu var det inte det jag skulle prata om, utan tacksamhet. Att skriva ner vad man är tacksam för, tycker jag gör det mer uppmärksammat i sitt eget huvud. Oftast glömmer man bort att vara tacksam och istället bara ta för givet. Så genom att jag skriver ner det, så kommer jag ihåg att tänka på det oftare.
 
Jag känner tacksamhet för att:
 
- Jag hittade min stora kärlek när jag endast var 16 (skulle fylla 17), älskar honom mer och mer för varje år som går. Häftigt att leva nästan hela livet tillsammans.
- Jag inte har dragit på mig några lån (förutom CSN), vi sparar till allt vi vill ha/köpa som t ex bröllop, bil, lägenhet m.m. Hus kommer vi dock måsta ta lån på, för så rik är jag inte, haha!
- Mamma betalade mitt körkort och att jag tog det när jag fyllde 18. Har kompisar som inte tagit det än, ju äldre man blir desto krångligare blir det att ta det.
 
Ja, idag blev det lite blandade grejer, men det är sånt jag kommer på och allt är värt att ta upp.
 
Asgammal bild :D
 

Kommentarer


Publiceras ej