It's Weeeeeeekeeeeend

Hoho!
 
Sådär ja, då har man jobbat klart för denna vecka.
 
I morgon ska vi äta mat hos Svärmora, det ska bli jättetrevligt! Man hinner inte umgås så mycket längre (med någon), eftersom Patrik jobbar varje dag och jag jobbar och pluggar hela tiden. Men inte så mycket att göra åt, det blir bättre sedan.
 
Annars har jag inget planerat för helgen faktiskt. Jag väntar på kurssvar, så jag har inte hunnit få mitt prov än. Så det blir en pluggfri helg, inte mig emot! Det jag tänker göra nu, är att möblera om i lill-hallen. Hehe, det är bara en möbel, så... Vi får se om det blir bra. Vill ju göra en platsbyggd bokhylla eller vad man ska kalla det, mot en vägg där. Så, om man möblerar om, kanske karln får för sig att ta tag i det sedan? Vill att det ska bli fint, jag är inge bra på finsnickeri.
 
Jaja, vi hörs då!
 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-06 19:01:39

Lidlbitch!!

Svar: Schyssta klubben!
Lillaste

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-06 22:11:56

Ha ha där fick du!!


Publiceras ej