Mardröm

Natten mot söndagen sov jag riktigt illa. Jag somnade i soffan och blev väckt av Patrik när han skulle sova. Stapplade in till sovrummet och somnade direkt. Föll in i en otroligt jobbig och fruktansvärd mardröm, som handlade om Sigge och att han fortfarande levde, men var döende. Så i princip så gick jag igenom samma procedur än en gång. Jag vaknade om och om igen, men hamnade tillbaka i samma dröm hela tiden. Så när jag väl vaknade imorse, så var jag helt knäckt. Trött och slut i huvudet. Patrik sa att jag hade låtit en del under natten, som om jag drömde mardrömmar. Hemskt!
 
Varför kan man inte få drömma härliga drömmar om Sigge istället?
 
På fredag ska vi få hämta hem honom. Känns jobbigt, men samtidigt skönt att veta att han kommer vara med oss. Hm, ja... Det är i alla fall skönt att få ut lite av mina tankar på "papper", även om det inte gör saker och ting bättre. Jag saknar honom så mycket.
 

Kommentarer


Publiceras ej